Complaint: Geen oplossing geboden, 289,00 euro weggegooid

user-189051 on 18 July 2013 about Belcompany in category klachtmelden, Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 3,5 maand geleden voor 289 euro een HTC Windows S8 gekocht. Helaas is er structureel een probleem met dit toestel. Het is nu 2 x weg geweest voor reparatie, heb de telefoon vrijdag 9 juli opgehaald en zondag 11 juli geconstateerd dat het wederom niet werkt. Slecht opladen, uitval en het geluid doet het niet waardoor mijn dochter niet kan bellen of gebeld kan worden. Ik heb gebeld met Belcompany, zij geven aan dat ik de telefoon nog maar een keer moet laten opsturen. Er wordt geen enkel alternatief geboden. De telefoon is niet te gebruiken en dat op zijn minst onhandig aangezien wij geen thuistelefoon hebben dus de mobiele telefoon echt nodig is. Ik had mijn 289,00 euro net zo goed weg kunnen gooien, dat had aanzienlijk minder frustratie opgeleverd. Het meest bizarre is nog wel dat Belcompany volkomen passief in het meedenken, een oplossing bieden. Ik kan me nog verplaatsen in het feit dat een telefoon een keer in de categorie maandag-morgen-product valt. Maar het onverschillige van Belcompany zorgt ervoor dat dit de laatste keer is geweest dat hier mijn geld is uitgegeven.

Desired solution:

Het aanbieden van passende oplossing.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Belcompany about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Wij hebben u een week geleden benaderd met een voorstel. Tot op heden hebben wij hierop geen reactie, daarom sluiten we deze melding.
Mocht u in de toekomst alsnog willen reageren, kan dat uiteraard. Gebruikt u dan in elk geval referentienummer BC1307-642.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

All complaints of