My complaint:
Ik kom net van de Belcompany in Eeklo en ik ben nog nooit van mijn leven zo grof behandeld geweest.Op 22 januari ll.Hebben mijn zoon en ik 2 dezelfde gsms gekocht.Gisteren merkte ik dat ik niet meer kon bellen, noch smsen, ook zelf kreeg ik geen ontvangst.Vanmorgen stapte ik binnen met de doos en kasticket in de winkel.Ik krijg geen ander toestel omdat er langer dan 7 dagen tussen de aankoop ligt, ik zou bovendien huurgeld moeten betalen voor een vervangtoestel, ja zeg, dat zie je van hier dat ik dat ga doen!
Maar het ergste moet nog komen : bij de aankoop heeft de betreffende verkoopster ons een stick voorgesteld waar zogezegd via bluetooth muziek van de pc op onze gsms kon worden gezet.Nu, dat werkte niet, kreeg steeds de melding : kan bluetooth apparaat niet vinden.Ook dat meldde ik aan de verkoopster vandaag en wat blijkt ?Het is een simpele geheugenkaart, iets wat wij niet gevraagd of nodig hebben.Dat is gewoonweg incompetentie van het verkoopspersoneel.De verkoopster wilde me niet verder helpen omdat ik “onvriendelijk” was.Ik was idd niet (meer) vriendelijk, ik ben gewoon in t zak gezet en misgeinformeerd,30 euro kwijt met memorysticks waar ik niks mee ben.Een nieuwe gsm van amper 12 dagen oud die reeds mankementen vertoont enz. en IK moet vriendelijk blijven ?Service is wat ik verlang maar wat ik niet gekregen heb.
Gewenste oplossing
Terugbetaling van de memorysticks (heb nog de kasticketten) en een andere gsm.Bovendien wil ik excuses van de filiaalmanager Maaike Buysse (heb haar naam gevraagd)Ik ben zelf filiaalmanager, ik moet ook vriendelijk blijven.Klanten aan de kant schuiven in de winkel waar nog klanten staan kan gewoon niet.