Complaint: geheugenkaart in samsung star afgebroken

user-4891 on 29 December 2009 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Omschrijving klacht

Doordat mijn telefoon was vastgelopen, en ik de batterij eruit haalde brak mijn geheugenkaartje in mijn telefoon af.
Hij is door belcompany naar samsung gestuurd en die maakte hem niet, door verkeerd gebruik werd er gezegd.
Nu had de jongen bij Belcompany mijn geheugenkaart erin gedaan.
Ik vind dat hij de schuldige is.
Ik kreeg niets vergoed.

Gewenste oplossing

als mijn telefoon gemaakt zou worden

Message from Belcompany

14 years ago - Geachte mevrouw Nieswaag, Om uw klacht te beoordelen is het nodig dat de Samsung Star naar ons kantoor gestuurd word. Daarom wil ik u verzoeken om het toestel zo compleet mogelijk met kopie kassabon en reparatiebon in te leveren bij BelCompany Haarlem Cronjestaat. Het filiaal kan het toestel rechtstreeks naar ons kantoor opsturen. Klacht referentie: BC0912-993 Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Hai, doordat ik een ongelukje in de sneeuw heb gehad kon ik niet naar de cronjestraat, vandaag gaat mijn man hem brengen. Ieder geval bedankt voor de snelle reactie. vriendelijke groet mirjam nieswaag

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Hallo, Ik heb gisteren gebeld met de cronjestraat en kreeg te horen dat ze s'morgens mijn telefoon binnen gekregen hadden. Ze hadden mij niet gebeld want ze hadden het te druk. Vind ik niet klantvriendelijk.Ze zeiden ook dat mijn geheugenkaartje er nog in zat en de bon met reperatiekosten erbij zat. Ik dacht dat belcompany mijn telefoon zou vergoeden, maar ja dit is niet het geval.Ik ben hier niet blij mee. Ik eis dan ook gewoon een nieuwe telefoon met geheugenkaart. Dit is niet mijn fout, tenslotte heeft de medewerker van belcompany mijn geheugenkaartje in mijn telefoon gedaan ( en waarschijnlijk niet goed, anders had hij niet afgebroken) Ik heb al vele telefoons gehad en dit is me nog nooit gebeurd. Hoop dat jullie hier wat aan doen. Met vriendelijke groet mirjam nieswaag-Kooij

Message from Belcompany

14 years ago - Beste Mirjam, Wij zullen contact opnemen met het filiaal, want het was niet de bedoeling dat het toestel ter reparatie opgestuurd zou worden, maar dat de winkel dit naar ons kantoor zou opsturen. Zie onze reactie van 07-01-2010 @ 16:05. Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

Message from from Klacht.nl

14 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from Belcompany

14 years ago - Beste Mirjam, Als het goed is heeft u het toestel reeds in uw bezit en heeft BelCompany de reparatie kosten 100% betaald. Wij hopen zo uw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost. Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

Comment by poster of the complaint

14 years ago - Hallo, Ik heb mijn telefoon nog niet terug, ben dan ook nog niet gebeld, ga zo even bellen. Dan geef ik ook pas een cijfer. gr mirjam

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

BelCompany heeft de reparatie kosten 100% betaald.

All complaints of