Complaint: HTC smart voor 8 weken weg

user-45517 on 31 March 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een HTC Smart als 6 maanden nooit een probleem mee geahd sinds kort begon hij vast telopen en begon die achterelkaar rare geluidjes te maken en te trillen en kwam er op het beeldscherm te staan dat ik de usb moest verwijderen terwijl er niks in zat uiteindelijk begon mijn telefoon zo te flippen dat ik niks meer kon doen ik ben ermee naar de winkel gegaan en heb het uitgelegd daar hebben ze het terug gestuurd naar de maker nar 4 weken wachten en niet bereikbaar te kunnen zijn ben ik hem gaan ophalen , ik dus erg blij de winkel uitgelopen en aangezet ik zet hem aan en ja hoor hij begint weer met hetzelfde waarvoor ik hem 4 weken niet heb gehad ik dus snel terug gegaan moest ik hem weer inleveren voor 4 weken…

Desired solution:

kan er geen leentelefoon worden gegeven of een andere telefoon uitzoeken ik heb het wel gehad met de htc smart

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Goedendag,

Naar aanleiding van uw bericht willen wij u verzoeken om contact met onze klantenservice op te nemen via nummer 0318-569 852.
Uw melding staat bij ons geregistreerd onder nummer BC1104-345, geeft u dit nummer alstublieft door bij het telefoongesprek.

Met vriendelijke groet,

BelCompany WebCare

All complaints of