My complaint:
Bij deze wil ik een serieuse klacht indiennen,daar belcompany niet volgens de regels werkt.als er een nieuwe ifoon verkocht word die gewoon kapot is en de mensen niet een nieuw toestel geeft, maar zegt da mag niet sturen en 6 weken laat wachten..
Ben je tegen de regels bezig apple garamdeerd in de eerste week moetten ze een nieuw toestel geven.maar de assoos v belcompany turnhout sloopt eerst je oude simkaart die groter is als vifoon,ifoon werkt niet en jammer dan 6weken wachten en nieuwe simkaart past niet in oude gsm dus heb je niks en word je kwaad loopt personeel weg en gaat zelf winkelen in gb kan allemaal??? Dat was ene Petry.dag erna in ieder geeval v vriendelijkere gast ander simkaart v mijn oude gsm.
Dat wil niet zeggen dat ik nu tevreden ben,ben nog niet klaar met dit omdat ze gewoon nieuw toestel hadden m ooette geven zzal ook alles doen om belcompany zwart te maken contact directie apple enz als u dit niet fatsoeneerd
Desired solution:
Nieuwe ifoon waar ik recht op heb, t is niet normaal dat iets nieuw uit doos wat niet gebruikt is opgestuurd word.
ik heb een niieuwe aangeschaft geen tweede hans ,is t zo moeilijk om een doosje om te ruilen,als ze t gedaan hadden zoals t hoort en zelf simkaart in de winkel in hadden gestoken en werkte niet was m dan ook opgestuurd dat kan toch niet??