My complaint:
Gisteren heb ik een nieuwe mobiel aangeschaft.
In de winkel werd ik erg vriendelijk geholpen. De verkoper vroeg wat ik voor een toestel wilde. Ik heb een abonnement, ik wil bellen en absoluut niet op internet, was mijn antwoord!
Prima, hij raadde de Sony Ericsson Aino aan. Ik moest toen nog 70 euro bijbetalen. Omdat ik expleciet had vermeld niet te willen internetten, ging ik er vanuit dat ik dat ook niet zou kunnen. Heb ook een abonnement met alleen bellen en sms. Maar s’avonds met uitproberen bleek er toch een functie internet op te zitten, mijn man ging er op klikken omdat ik zei dat ik géén internet had. Hij vertrouwde het niet “straks zit je met een hoge rekening!”en zijn we terug gegaan naar de winkel.
Omdat ik vind dat de voorlichting niet voldoende was, vroeg ik of ik over een maand het bedrag wat (evt.)besteed was aan internet terug kon krijgen. Het zal niet veel zijn maar meer als gebaar van coulance. Want als ik dit geweten had, had ik een ander,(goedkoper)eenvoudiger toestel gekozen!
Desired solution:
Het evt. bedrag wat het internetten heeft gekost.
En het liefst een ander eenvoudig toestel.