My complaint:
Half December heb ik na jarenlang mijn nokia ingewisseld voor een prachtige nwe model van Acer, binnen 2 weken deed het toestel niks meer, toen maar een andere gekocht, een samsung gio, binnen 2 weken deed hij raar en ook de camera deed het vanaf het begin niet, ik weer terug naar de winkel, hij werd ter reparatie opgestuurd, weer terug, zelfde foutmeldingen, nu voor de derde keer opgestuurd, ging vanmorgen maar eens langs om te vragen waar dat toestel blijft, was de winkel ontruimd wegens verbouwing, en gaan 2 maart pas weer open, nu zit ik dus nog steeds met mijn oude nokia, ik wil gewoon nu een nwe toestel omdat ik vrees dat het een maandagtoestel is en het is nu bijna Maart en al met al heb ik nog steeds geen mobiel, te gek voor woorden dat het zo lang moet duren allemaal. Zal zeker in de toekomst niet meer kopen bij Belcompany!
Desired solution:
Een nieuw toestel, zeker omdat ik al eerder die Acer weer kon inleveren, nu wacht ik al zo lang op mijn Samsung, een leen apparaat gaven ze niet nadat ik het gevraagd had, al met al ben ik erg ontevreden!