Complaint: iphone 4g

user-27356 on 06 November 2010 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

hallo,ik wou vandaag een abonementje afsluiten met een iphone 4g,nadat ik een folder thuis in de brieven bus gehad heb warin stond dat je naast het abbonement van 44,95p/mnd een bedrag moest betalen van 89,95 voor het soestel,ik kwam in de winkel en met mn folder en daar stond dat je naast het obonement 164,euro moest betalen,ik lied de verkoper het folder zien warop hij hij antwoorde;dat is een oude folder,bij thuiskomst keek ik nogmaals in de folder,en toen zag ik dat de folder geldig was van 23oct tot en met 7 november,vandaag was/is het 7 dec maar het is nu mooi te laat want de winkels zijn nu wel dicht,ik vind dit niet netjes van de medewerker

Gewenste oplossing

dat ik het abbonement gewoon af kan sluiten met de folderprijs!

Comment by poster of the complaint

13 years ago - heb verkeert getypt lees ik nu, vandaag is/was het 7 november inplaats van december ,en de actie folder liep tot en met 7 nevomber,dus de actie was gewoon nog geldig terwijl de verkoper zij;;dat is een oude folder

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Klant uitleg gegeven over prijsverhogingen van de iPhone van T-Mobile en excuses aangeboden.

All complaints of