Complaint: iPhone 4s trilfunctie

user-95753 on 11 April 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb vandaag 10 maart een iPhone bij de BelCompany gekocht. Als ik hem op trillen zet dan lijkt het of de glaze achterkant los zit en krijg je een heel hard trillend geluid. Nu lees ik op internet dat het toestel opgestuurd moet worden. Ik vind dat niet echt normaal als het toestel net nieuw is. Ik heb em bij de belcompany in Nijmegen gekocht.

Desired solution:

Dat het toestel om wordt gewisseld met een nieuwe die goed werkt.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Met dit toestel kunt u 'gewoon' terug naar de winkel. Als het toestel aan de voorwaarden voldoet zal de winkel deze voor u omruilen.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of