Complaint: kapotte batterij

user-52776 on 14 June 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

hallo,

ik heb nu al een blackberry 7 maanden in bezit, hij is al 3 keer kapot gegaan wat NIET mijn fout was. ik heb ‘m uiteraard ook gerepareerd terug gekregen, maar uiteindelijk is me baterij van mijn blackberry mobiel kapot gegaan die hadden ze mee gestuurd met de kapote blackberry de batterij laad zelf niet meer op, ik ben het echt zat dat heb ik ook duidelijk gemaakt daar bij belcompany zwijndrecht. ze hebben me batterij opgestuurd en vandaag krijg ik een belletje na ander halve week dat die ongerepareerd terug is omdat een batterij maar 3 maanden garantie heeft maar dat accepteer ik niet. ik heb garantie op mijn blackberry telefoon dan valt alles eronder neem ik aan, ik vind dit niet kunnen ik betaal voor mijn internet waar ik bijna geen gebruik van maak omdat me blackberry steeds weg is voor reperatie. ik wil mijn geld terug van internet wat ik niet gebruikt heb en ik wil een batterij ik ga daar niet €40 voor betalen.

Desired solution:

ik ben tevreden met de oplossing geld terug voor de internet die ik 2 maanden niet gebruikt heb, en ik wil dat mijn batterij vergoed voor.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

De winkel heeft de klant reeds benaderd met een oplossing voor de accu.

All complaints of