My complaint:
Ik heb gister nadat ik al voor de 4e keer in de winkel stond eindelijk mijn iphone gekregen. Nadat ik hem thuis uit de verpakking haalde en aanzette kwam ik er al snel achter dat mijn microfoon niet werkte. Wanneer ik iemand bel of als ik gebeld wordt hoor ik de andere persoon wel, maar horen zij mij niet.
Ik heb gelijk na het constateren van het probleem de Belcompany winkel gebeld. Zij vertelde mij dat ik wederom moet terugkomen met het toestel en dat ik tijdelijk een oud leen-toestel krijg. Ik ben dan ook totaal niet tevreden met de oplossing van de Belcompany, dit betekent namelijk dat ik weer weken moet wachten op de reparatie van het toestel. Ik vind het dan ook ronduit belachelijk dat wanneer ik een kapot toestel krijg ik hiervan de dupe moet zijn. Ik vind dan ook dat de Belcompany hiervoor verantwoordelijk is. Ik baal er dan ook flink van dat ik nu een duur abbonnement heb afgesloten speciaal voor iphone en uiteindelijk moet ik het doen met een oud toestel.
Desired solution:
Op kort termijn (1 dag) een nieuwe iphone. In hun webshop vermelden zij dan ook dat ze een nieuwe iphone toestel binnen 24 uur kunnen leveren. Ik begrijp daarom niet dat ze mij vertellen dat het weer weken gaat duren voordat ik mijn iphone terug heb.