Complaint: Klacht

user-129858 on 26 September 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Hier bij wil ik graag een klacht indienen over het filiaal amersfoort Emiclaerhof.
De jongeman kon al geen goeie middag zeggen en begon al meteen te je en jouw we.
Daarvoor stond hij al met een andere klant half Turks ,Marokkaans Nederlands te praten.
Waar bij ik me al niet prettig voelde.(Daar bij is hij ook aan het lachen.
Dat is niet fijn als je daar bij staat .)
Maar ach is nog aan het leren dacht ik .
Toen ik mijn wensen uit sprak zij hij al meteen dat heb ik niet die kaart.
Ik moest mijzelf gaan verdedigen tegen een verkoper die niet de gang van zaken weet in een telefoonzaak.
Waarbij ik de site geef waar hij dat kan zien (hollandsnieuwe).
Waarbij hij gaat bellen voor mij met hollandsnieuwe .
Waarop ik zeg, dat ik het niet prettig vindt verlopen.
Waar op hij zegt ,ik voor jou bellen jij niet tevreden.
Waar ik op zeg nee.
Hij stopt meteen met het telefoon gesprek en zegt ,Ik jou niet helpen.
Ik vraag hem om zijn naam en de jongeman wijst mij op een bord .
Ik ben adim filiaal manager .
Ja ?? Die mogen de klanten zo behandelen?

Desired solution:

De juiste mensen op de juiste plaats .
Ik kijk verder wel op internet.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Wij betreuren het om dit te lezen. Wij streven ernaar om iedereen naar volle tevredenheid te helpen en zullen dit daarom intern opnemen.
Bedankt voor uw melding en uiteraard onze excuses voor de ontstane situatie.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

All complaints of