My complaint:
Hier bij wil ik graag een klacht indienen over het filiaal amersfoort Emiclaerhof.
De jongeman kon al geen goeie middag zeggen en begon al meteen te je en jouw we.
Daarvoor stond hij al met een andere klant half Turks ,Marokkaans Nederlands te praten.
Waar bij ik me al niet prettig voelde.(Daar bij is hij ook aan het lachen.
Dat is niet fijn als je daar bij staat .)
Maar ach is nog aan het leren dacht ik .
Toen ik mijn wensen uit sprak zij hij al meteen dat heb ik niet die kaart.
Ik moest mijzelf gaan verdedigen tegen een verkoper die niet de gang van zaken weet in een telefoonzaak.
Waarbij ik de site geef waar hij dat kan zien (hollandsnieuwe).
Waarbij hij gaat bellen voor mij met hollandsnieuwe .
Waarop ik zeg, dat ik het niet prettig vindt verlopen.
Waar op hij zegt ,ik voor jou bellen jij niet tevreden.
Waar ik op zeg nee.
Hij stopt meteen met het telefoon gesprek en zegt ,Ik jou niet helpen.
Ik vraag hem om zijn naam en de jongeman wijst mij op een bord .
Ik ben adim filiaal manager .
Ja ?? Die mogen de klanten zo behandelen?
Desired solution:
De juiste mensen op de juiste plaats .
Ik kijk verder wel op internet.