Complaint: Klacht service salesmedewerker Belcompany

user-57603 on 08 August 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Betreft: Klacht service salesmedewerker Belcompany
Beste meneer/mevrouw,
Op 28-05-2011 ben ik overgestapt van een T- Mobile Abonnement relax 300 naar een Hi inclusief-500 abonnement. Mijn oude abonnement van T- mobile loopt tot 10-08-2011. Bij het afsluiten van het nieuwe abonnement werd aan mij uitgelegd dat ik gewoon mijn nieuwe I- Phone kon gebruiken met mijn oude chip erin en dat ik mijn nieuwe chip van Hi pas augustus er in kan doen. Wat er niet aan mij werd uitgelegd is dat ik het internet dat op de I- Phone beschikbaar is niet kan gebruiken en dit pas met ingang van de maand augustus kan gebruiken anders wordt dit extra gerekend. Met als gevolg dat ik voor de maanden juni en juli een rekening van in totaal 348 euro heb gekregen, waarvan 146 euro aan internetkosten worden toegerekend terwijl ik ervan uit ging dat ik onbeperkt van het internet gebruik kon maken voor 10 euro maandelijks.
Ik kwam er pas achter dat er iets mis was toen ik geen saldo meer op mijn rekening had. Ik heb nooit zoveel aan mobielkosten betaald en ben zeer ontevreden over de service van Belcompany. Ik vind dat dit beter aan mij uitgelegd moest worden. Toen ik naar Belcompany ging om uit te leggen wat mijn probleem was, zei de betreffende werknemer dat het vrij logisch is. Het is vrij logisch voor een werknemer van Belcompany maar niet voor een klant die voor het eerst van abonnement veranderd en bovendien met heleboel nieuwe informatie wordt overspoeld. Ik ben een student en 150 extra aan mobielkosten kan ik echt niet veroorloven. Ik hoop dat Belcompany met een goede oplossing komt voor mijn probleem.
Met vriendelijke groet,

Desired solution:

Dat ik 146 euro vergoed krijg

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben u verzocht om contact met ons op te nemen over deze klacht. Helaas hebben wij niets van u vernomen. Mogelijk geeft u dit met het netwerk zelf kunnen oplossen.

All complaints of