My complaint:
Omschrijving klacht
ik schaf een giorgio armani aan bij de belcompany kosten 500 euro(minder bij abbonement maar toch) thuis gekomen blijkt er geen pennetje bij te zitten, ik terug zeggen hun er worden nooit pennetjes bij geleverd na controle van een andere doos worden er wel degelijk pennetjes bij geleverd dus ik zeg dat is mooi geef mij die maar dan maar dat kon niet want ze moeten dan een andere klant een incompleet product meegeven en dat MAG niet maar ze gingen voor mij wel even een pennetje bestellen maar enkele weken later was het pennnetje nog steeds niet binnen, ik moest maar zolang een pennetje uit hun collectie gebruiken tot de andere binnen waren een dag later kom ik tot de conclusie dat het hele scherm vol mat krassen zit.
Ik terug met de mededeling dat ik samsung heb gebeld en dat er speciale pennetjes bij de armani geleverd zijn die absoluut geen krassen achterlaten ik testen bij mijn zwager die heeft namelijk dezelfde telefoon en inderdaad geen krassen. Tevens zegt samsung dat de belcompany gewoon de telefoon retour kan sturen en mij een nieuw exemplaar kan geven al is dit enkelt maar om de klant tevreden te stellen het is namelijk een samsung product en ik ben dus ook een samsung klant. Maar hier wilt die peenvogel niets van weten. Dit is dus de klantvriendelijkheid van de belcompany. Ik blijf dus nu net zolang ouwehoeren tot ik een nieuw toestel heb desnoods met een advocaat. Dit is namelijk geen zakkie snoep maar een dure telefoon.
Gewenste oplossing
nieuw toestel