My complaint:
vanaf het begin dat ik hem heb (april 2012)heb ik er problemen mee.
hij ging zelf op autostand en toetsenbord bleef hangen.
er mee terug na belcompany en daar hebben ze hem weer terug in de fabrieksstand gezet.
dat al 3keer.
toen ging het toestel op laadstand door spanning te hoog terwijl hij niet op de lader zat.
en als je hem uitzetten er weer aan zetten was het even over.
weer terug na belcompany weer terug gezet na de fabrieksstand.
na vodafone geweest die zeiden gelijk van opsturen naar fabriek.
na belcompany gegaan na veel vijfen en zessen is hij opgestuurd en nu heb ik bericht gekregen van dat ze hem niet maken omdat ze zeggen dat het een vochtprobleem is.
hij is wel verzekerd maar dus ik moet hem nu opsturen na de verzekering dat gaat me weer geld kosten en weet niet waarneer ik hem dan terug krijg en of het dan opgelost is.
ik wordt gek van het kastje naar de muur gestuurd te worden.
het gaat om belcompany filiaal malden bij nijmegen
Desired solution:
een goed werkende telefoon of een nieuwe.