My complaint:
ik heb enige tijd geleden een htc desire hd bij de belcompany gekocht.
er is mij van alles beloofd en verteld waarna ik het mtv mobile pakket heb gekozen
wat is er door de belcompany verteld richting de klant.
1.over het mtv mobile abonnement is verteld dat je dit 1 maand kan meenemen. wat dus achteraf blijkt is dat dit helemaal niet waar blijkt te zijn.en je na een maand al je overige tegoed kwijt bent.
dit moet ik in grote teleurstelling van de provider horen die mij adviseert om een klacht te schrijven richting de belcomany omdat dit niet de eerste keer is dat ze deze klacht hoorde
2.we hebben verschillende abonnementen vergeleken kwa prijs op jaarbasis en we kwamen op het mtv mobile pakket uit.
alleen de prijzen die we vergeleken hebben, waren EXC BTW wat dus achteraf zo bleek te zijn toen ik de eerste rekening op de mat had liggen.
tijdens de keuze van het abonnement is ons dus een verkeerde prijs voorgehouden een prijs zonder BTW.
alleen de belcompany heeft aangegeven dat dit de prijs inc btw was.en heeft dit ook vergeleken met prijzen inc btw terwijl dit exclusief was.
dit is dus appels met peren vergelijken.en behoorlijke misleiding
3. ik heb gekozen voor mtv mobile omdat ik dan onbeperkt internet had althans dat zei de belcompany.
wat dus achteraf weer bleek te zijn is dat er wel degelijk een beperking aan zit een zo geheten fup van 1,5 gb
ik heb in de winkel aangegeven dat ik hem wil koppelen aan mijn pc voor internet en daarom dus voor het onbeperkte internet wilden gaan .
wat er nu staat bij mtv mobile is dat je dit niet mag doen terwijl de belcompany zegt dat dit kan en mag. Wat eigenlijk dus ook weer misleiding
is.
Desired solution:
laat de belcompany maar met een oplossing komen.