Complaint: Nieuw toestel na 2 weken defect, ik krijg geen nieuwe

user-92255 on 23 March 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Onze nieuwe mobiel HTC desire S op 3 maart jl. bij Belcompany gekocht. Na 10 dagen kwamen de eerste klachten: de touchscreen werkte niet goed. Na twee weken was het helemaal hopeloos, het toestel reageert niet goed (touchscreen), gaat soms spontaan bellen etc. etc. Na een telefoontje met Belcompany konden we het toestel komen omruilen. We hadden alles bij ons, inclusief originele verpakking. In de winkel werd de mobiel grondig geinspecteerd en men ontdekte aan de buitenrand een minuscuul klein plekje. Rarara! De mobiel is in de afgelopen twee weken niet gevallen, zit altijd in een stevig leren hoesje….
Maar de conclusie van de verkoper was dat we nu het toestel niet konden omruilen voor een nieuw exemplaar. Naar onze argumenten werd absoluut niet geluisterd en de opstelling van Belcompany was zeer star. Thuis hebben we de hoofdvestiging gebeld, en zonder dat zij het toestel gezien hadden, kregen we het exact starre antwoord.
Wij vinden dat we recht hebben op een nieuw toestel, als een toestel van 10 dagen oud niet meer werkt.

Desired solution:

Een nieuw toestel

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Excuses voor het ongemak welke de situatie met zich mee brengt.
Inmiddels zijn wij een oplossing overeen gekomen. Bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of