Complaint: NOG STEEEEEEEDS AAN HET WACHTEN OP ME BLACKBERRY

user-50481 on 23 May 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

NOU 15 MAART HEB IK ME BB OP GESTUURT BIJ BELCOMPANY MUIDEN ! 6 TOT 8 WEKEN ZOU HET DUREN ! EN HET IS NU AL 23 MEI !! IK HEB AL 10 KEER GEBELT EN IEDERE KEER WOORDT GEZEGT JAH HIJ WOORD GEMAAKT ! OF HIJ STAAT MORGEN OP DE PLANNING !!

Desired solution:

IK HEB GEEN OPLOSSING EN BELCOMPANY OOK NIET DUSSS......?????¿¿¿¿¿

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from Belcompany

13 years ago - Goedendag, Naar aanleiding van uw bericht willen wij u verzoeken om contact met onze klantenservice op te nemen via nummer 0318-569 852. Uw melding staat bij ons geregistreerd onder nummer BC1105-739, geeft u dit nummer alstublieft door bij het telefoongesprek. Tevens verzoeken wij u om het reparatienummer (RBC nummer) door te geven, zodat wij navraag kunnen doen voor u bij het reparatiecentrum wat de status is van uw reparatie. Met vriendelijke groet, BelCompany WebCare

Comment by poster of the complaint

13 years ago - dank u ik zal het proberen !!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Toestel is vervangen.

All complaints of