Complaint: NOKIA C7

user-34681 on 05 January 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

OP VRIJDAG 24 DECEMBER DEED IK DE AANKOOP VAN EEN NOKIA C7 BIJ BELCOMPANY IN HET GRAND BAZAAR SHOPPING CENTER OP DE GROENPLAATS IN ANTWERPEN TER WAARDE VAN 397,00€. WIJ HEBBEN DE GSM LATEN OPLADEN VAN DIE VRIJDAG AVOND 23.OOU TOT ZONDAG MIDDAG 11.30U. ZONDAG ROND 16.30 MOETEN WE BELLEN EN ZIEN DAT DE BATTERIJ TERUG HELEMAAL LEEG IS (HOE KAN DAT?)ZONDER DAT WE VOORDIEN HEBBEN GEBELD OF EEN SMS HEBBEN GESTUURD.DE GSM WORD TERUG HELEMAAL OPGELADEN TOT MAANDAG MORGEND EN HELAAS ROND 18.00U WAS HIJ TERUG LEEG ZONDER TE GEBRUIKEN.DINSDAG BEN IK MET DEZE KLACHT NAAR BOVEN VERMELDE WINKEL TERUG GEKEERD EN HEB NA VEEL ZAGEN EEN NIEUWE BATERIJ GEKREGEN MET DE VERMELDING VAN DE VERKOPER DAT HET NORMAAL IS DAT EEN BATERIJ VAN EEN TOUCHSCREEN MAAR 1 TOT 1,5 DAG MEE GAAT. HELAAS MET DE NIEUWE BATERIJ WAS HET PROBLEEM NOG JUIST HETZELFDE. WE GAAN TERUG MET DEZELFDE KLACHT EN DAN KRIJGEN WE TE HOREN DAT HET DOOR EEN TE OUDE SIM-KAART KUNNEN KOMEN (DE KAART IS MAX. 2JAAR OUD),MAAR DEZE WORD OOK VERVANGEN.
DE GSM WORD WEER HEEL DE NACHT OPGELADEN,WE HALEN HEM S’MORGEN VAN DE OPLADER EN OP HET SCHERM KOMT TE STAAN DAT DE BATERIJ BIJNA LEEG IS,EN INDERDAAD ER STAAT MAAR 1STREEPJE VOOR DE BATERIJ.TOEN IK GISTEREN IN DE WINKEL STOND MET DEZE KLACHT LAGEN ER AL 3 NOKIA’S C7 MET DEZELFDE KLACHTEN. DUS VANDAAG MOETEN WIJ TERUG MET STEEDS WEER DEZELDE KLACHT EN ZULLEN DE GSM WAARSCHIJNLIJK MOETEN OP STUREN NAAR DE FABRIEK WAAR WE DAN WEER 3à4 WEKEN OP MOETEN WACHTEN EER WE HEM TERUG HEBBEN.
VOLGEN DE VERKOPER GAAT DE BATERIJ MAAR 1 TOT 1,5 DAG MEE EN VOLGENS DE SIDE VAN NOKIA C7 HEB JE 5 UUR GESPREKS TIJD EN 648 UUR STANDBY TIJD. WIE MOETEN WE NU GELOVEN?

Gewenste oplossing

GEEF DE MENSEN MET DEZE KLACHTEN EN EEN TOESTEL VAN NOG GEEN MAAND OUD EEN NIEUW EN PERFECT WERKEND TOESTEL.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

BelCompany Nederland staat geheel los van BelCompany België.

Wij hebben de contactgegevens doorgegeven zodat de klant zijn/haar klacht bij het juiste bedrijf kan indienen.

BelCompany WebCare Nederland

All complaints of