Complaint: onbeschofd gedrag verantwoordelijke steven in lier

user-28589 on 16 November 2010 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een abo walk en talk 20 van telenet met gsm. ik wil nu mijn abo upgraden naar een walk en talk 30 met nieuwe gsm. Ik weet dat dit mogelijk is en dat je dan 150 euro moet betalen maar dat vind ik geen probleem. Ben 2x bij belcompany in Lier geweest om mijn abo te laten veranderen en de nieuwe gsm mee te nemen. 2x heeft hij mij zeer onbeschofd behandeld en gemeld dat hij dit zogezegd niet kan doen. Ook al had ik van zijn hoodkantoor zwart op wit een bewijs dat hij dit wel moest zijn. Toch wou hij het niet aanpassen.

Gewenste oplossing

De gsm ga ik wel elders halen waar ze wel vriendelijk zijn maar ik vind dat deze persoon daarover aangepakt moet worden. Dit gedrag kan echt niet in een winkel die een ander firma moet vertegenwoordigen.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

BelCompany Nederland staat geheel los van BelCompany België.

Wij hebben de contactgegevens doorgegeven zodat de klant zijn/haar klacht bij het juiste bedrijf kan indienen.

BelCompany Nederland

All complaints of