My complaint:
Ik heb in 2008 en 2010 een telefoon gekocht bij de belcompany. Er werd mij destijds gevraagd of ik een verzekering wilde. Belcompany zou mijn oude verzekering afsluiten en de nieuwe verzkering open. De nieuwe verzekering is goed gegaan, maar de oude is nooit opgezegd terwijl dit wel voor mij gedaan zou worden. Nu ben ik er sinds kort achter dat er dus nog steeds van 2 oude telefoons onterecht van mijn rekening wordt geincasseerd. Ik heb beide incasso’s inmiddels opgezegd, Maar bij de ene wordt er al ruim 3 jaar onterecht van mijn rekening geincasseerd en van de andere verzekering al bijna anderhalf jaar. Dit doordat ik er op vertrouwde dat mijn verzekering door u medecollega’s zou worden opgezegd. De ene verzekering was van Pro-assist (deze was voor mijn Samsung F480 en loopt vanaf 2008)en nog een verzekering bij Conner Davis Insurance (voor mijn Samsung Galaxy S).
Desired solution:
Ik wil deze onterecht geincassseerde bedragen graag terug, omdat u collega's mij hebben toegezegd de verzekering te zullen beeindigen, maar dit helaas nooit hebben gedaan.