Complaint: Reparatie

user-71693 on 29 November 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn mobiel is nu alweer voor de 3e keer opgestuurd voor reparatie omdat ze het niet goed hebben terug gegeven aan mij.

Ik ben mijn mobiel nu al langer dan 2 maanden kwijt en daar ben ik niet blij mee.

Desired solution:

een gehele nieuwe mobiel aangezien ze het telkens de problemen niet verhelpen

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Uw toestel is inmiddels terug en ligt in het filiaal op u te wachten. Zij hebben u getracht te bellen, echter zijn we er net samen achter gekomen dat er een foutje zit in het telefoonnummer dat zij van u hebben genoteerd. Onze excuses hiervoor.

Wij wensen u wel weer veel plezier met het vervangen toestel!

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of