My complaint:
Exact vier weken geleden heb ik mijn Blackberry Torch 9800 ingeleverd bij de Belcompany te Woerden. Nu is die nog steeds niet terug terwijl er was gezegd dat de reparatietijd 3 weken was. Dus na 3 weken heb ik gebeld, maar hij was nog niet gemaakt. Gebeld naar ProAssist, die zeiden dat het 4 weken werd. Nu heb ik dus vandaag (na vier weken) gebeld, maar hij ‘ligt nog bij de reparateur’, wat ik elke keer te horen krijg. Het zal wel zo zijn dat die daar maar gewoon ligt en dat er nu 2 maanden naar gekeken wordt, en dan zal het verhaal zijn dat er een paar krasjes op zitten; valschade zeggen ze dan (wat overigens niet zo is). Vandaag heb ik weer gebeld en het wordt nu 6 weken! En ik betaal nog steeds door voor mijn abonnement met de kosten voor het toestel die ik nu niet eens heb en voor mijn BB-internet die ik niet kan gebruiken. Ik wil mijn blackberry voor de vakantie terughebben, maar als dit 8 weken gaat duren lukt dat niet, en het lijkt er nog niet op dat het binnen die termijn is gerepareerd.
Desired solution:
Nieuw toestel, binnen 1 week terug!