My complaint:
ik heb mijn smart phone na reparatie van het scherm terug gekregen met een defecte volume knop en het toestel wijgert tevens met wifi te verbinden ( andere toestellen doen dit wel met het aanwezige netwerk dus ligt niet aan de wifi . ik ben met deze klacht terug gegaan naar uw filiaal in schagen waar het toestel ook ter reparatie gebracht was. deze reparatie heeft 180 euro gekost en heeft dus eigenlijk niks verholpen want het enige wat Uw collega wil doen is het toestel weer op sturen ter reparatie. ik kan dus weer geen gebruik maken van internet waar ik wel abbonements kosten voor betaal. als dit na alle jaren van trouwe clandizie de service is die u verleent wens ik en met mij mijn familie leden in de toekomst geen gebruik meer te willen maken van uw diensten.
Desired solution:
aangezien belcompany mij dit toestel heeft verkocht en ook de reparatie hiervan en ik reeds 16 jaar tevreden klant ben bij het zelfde filiaal ben ik van mening dat men mij gewoon terplekke een nieuw toestel haf moeten aanbieden als zijndee service van belcompany dit werd mij door uw collega geweigerd.