Complaint: Reparatie telefoon

user-94772 on 07 April 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

begin Januari hebben wij een nieuwe Apple iphone 4s gekocht, deze is gevallen en het scherm was stuk.
De belcompany was bereid om de telefoon te repareren. dit zou 3 tot 4 weken duren. uiteraard onderhield de belcompany geen contact toen er 4 weken verstreken waren zijn we zelf weer naar de winkel geweest. toen bleek dat de reparatie uitliep naar 7 tot 8 weken. maar toen deze verstreken waren werd ons verteld dat het wel 10 tot 12 weken kon duren. inmiddels zijn we ongeveer 13 weken verder en ik acht de kans dat wij de telefoon terug krijgen klein. ik denk dat iemand bij de belcompany de telefoon inmiddels zelf gebruikt. ik heb een nieuwe aangeschaft omdat de oude telefoon inmiddels niet meer werkt. de belcompany wat niet bereid om een leen telefoon o.i.d. ter beschikking te stellen.

Desired solution:

ik zou graag zien dat de belcompany de factuur betaald van de oude telefoon, deze hebben wij immers nooit gebruikt en nooit meer terug gezien.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Comment by poster of the complaint

12 years ago - ik heb nog steeds geen reactie van Belcompany mogen ontvangen, inmiddels contact gehad met het hoofd kantoor, maar deze hebben tot dusver ook niet gereageerd en inmiddels is dat ook al weer bijna een week geleden. ik zal Belcompany deze week offiicieel in gebreke stellen, ik zou anders ook niet weten wat ik moet doen, aangezien Belcompany geen enkele actie onderneemt.

Message from Belcompany

12 years ago - Geachte heer, We hebben gisteren (10-4-'12, 16:16) telefonisch contact gehad met uw collega, waarna we ook hier hebben gereageerd. Wellicht heeft u dat niet van hem vernomen, maar er is gisteren een oplossing verstuurd vanuit het bedrijf welke voor ons de distributie verzorgt. Deze oplossing zal vandaag in het filiaal aankomen waarna er meteen contact met uw collega wordt opgenomen, om dit af te handelen. Excuses voor de lange duur van het gehele proces. Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Inmiddels is er een oplossing onderweg. De winkel neemt meteen contact met u op als de zending bij hen arriveert.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of