My complaint:
In oktober een Blackberry Curve prepaid Vodafone aangeschaft. Na nog niet eens één maand later deed ie het niet meer. Mijn toestel ging niet meer aan. Terug naar de winkel en werd mij verteld dat zij het toestel terug naar de fabrikant zouden opsturen voor reparatie. Er is toen ook door een van de medewerkers verteld dat het 2 tot hooguit max. 6 weken zou duren. Inmiddels zit ik bijna vier weken zonder toestel en dat gaat ook ten koste van mijn gratis profiteren van het internet van Vodafone tot eind dit jaar. Vorige week heb ik contact opgenomen met de klantenservice van BelCompany en is mij verteld aan de hand van mijn reparatiecode dat er nog eens acht weken bovenop komen!! Hier ben ik het totaal niet mee eens. Kun je nagaan dat het toestel al defect is na niet eens één maand. Mevrouw van de klantenservice klonk ook niet al te klantvriendelijk.
Gewenste oplossing
Met spoed(!) mijn telefoon terug of een nieuw toestel op zeer korte termijn