Complaint: service

user-71273 on 28 November 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Heb op 24-11-2011 bij belcompany Meppel een iphone4s gekocht, met nummerbehoud. De verkoopster, Annet, zei aanvankelijk dat het vanaf aanvraag 10 minuten zou duren voordat vodafone toestemming kreeg van Hi voor de overstap (Hi naar Vodafone).
Alle informatie kwam erg moeizaam. Ze redeneerden: klanten willen niet weten hoe het werkt. Ik wel dus, maar moest alle info uit hun mond trekken.
Op donderdag vertelde Annet dat ik hem vrijdag op ‘t einde van de ochtend wel op kon komen halen. Een collega van haar was er en zei: nee hoor, we hebben nog geen toestemming.
Weer werd er moeizaam info verkregen. Ze zouden bellen.
Thuis ging ik er zelf achteraan. contact met Hi op 26-11 leverde op dat zij geen aanvraag binnen hadden. Vodafone zegt van wel. Ik bel opnieuw Belcompany en zeg wat ik hoorde van de providers. Nee, zegt Belcompany, u moet gewoon wachten en u bent de enige die zo ongeduldig is.
Ik vraag hen contact op te nemen met Vodafone. Nee, dat doen we niet. Ik vraag om de koop aangedaan te maken. Zij zeggen dat dit niet kan omdat ik dit binnen 48 uur had moeten doen.
Ik zeg dat dit nu nog kan omdat ik nog niks ontvangen heb.

Desired solution:

Met duidelijke info. Ik wil geen speelbal zijn tussen verschillende partijen. Bovendien heb ik geen vertrouwen meer in de belcompanymedewerkers. Ze zeggen maar wat, bov endien zegt iedereen wat anders. Ik wil dus mijn geld terug en aanvraag ongedaan maken. Heb geen vertrouwen in die club.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Inmiddels hebben wij contact gehad met Vodafone en is de aanvraag goedgekeurd. Ook hebben wij uitvoerig met u gebeld en onze excuses aangeboden voor de te geringe informatie in de winkel. Tevens sturen wij u nog iets na ter tegemoetkoming.

Via deze weg nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of