My complaint:
Ik heb 27-12-2010 een abbo afgesloten van hi met een dell streak 5″ nu wil het geval dat het ´gorilla´ scherm toch niet zo sterk is en die is dus ook helaas kapot gegaan. contact gehad met mijn verzekering, die zegt laat maar maken en stuur ons de bon maar. Ik vol goede moed naar BC met mijn Dell. Nu duurde het allemaal al lang en hij kon mij niet verder helpen en ik moest Dell zelf maar bellen, dit heb ik gedaan en die zegt mij ik moet met de toeleverancier bellen. Dus ik weer naar BC toe, dat poppetje achter de balie kon mij niet verder helpen en die heeft mij het nummer van het hoofd kantoor gegeven. Dat nummer gebeld, verteld die vrouw aan te telefoon dat bij zichtbare schade ze niets voor mij konden betekenen. Deze uitspraak is ergens begin dit jaar gedaan, dus toen ik het toestel kocht wisten ze bij BC nog niets van service van Dell. Ik weet eigenlijk niet wat ik nu moet. Dell helpt me niet en BC ook niet. Dat klinkt als een auto die je koopt maar niet mee naar de garage kunt. Daar zakt mijn broek van af, heb nu een paperpress van 599e
Desired solution:
Dat het toestel dan wel gerepareerd word dan wel een total los verklaring