My complaint:
Via Belcompany abbonement via internet afgesloten voor hc desire op 21 mei ordernummer BC0003647 .
Vervolgens begint het al meteen na eerste contact ,order is verwerkt maar geen voorraad.
Op de website staat aangegeven dat deze ten tijde van de bestelling op voorraad is ,geen kleur gekozen.In de winkel was deze ook op voorraad.Meteen na de bestelling was hij ineens niet op voorraad meer.Rara beetje misleidend van belcompany.
3 juni de melding dat aanvraag niet is geaccepteerd door de nieuwe provider Vodafone en de carrousel begint.
Sinds die tijd geen enkele response meer op emails/telefonisch via klantenservice/ van belcompany.
Vanaf 17 juni getracht via vodafone een bewijs te verkrijgen dat mijn abbonement is goeddgekeurd aangezien belcompany weigert mij te geloven.Zelfs alle response emails doorgegeven van vodafone ook dit mag niet helpen ,aangezien ik niet eens weet of mijn emails aankomen ,er is geen enkele bevestiging vanuit belcompany.Vodafone verdient ook niet echt een schoonheidsprijs,met 3x een copypaste antwoord,waarbij men de vraag niet eens leest volgens mij.Uiteindelijk iemand gesproken die “me op de hoogte zou houden” je raad het al we zijn bijna 2 maanden verder zonder telefoon.
eWaarvan mijn abbonement dus eigenlijk al was goedgekeurd ,en ben daar achtergekomen door een nieuwe sim aan te vragen .Zit nu tussen schip en wal bij mijn eerste en laatste aanvrag bij belcompany.
Gewenste oplossing
Een telefoon zou handig zijn en enige compensatie voor de gemiste 2 maanden/telefoons