Complaint: Slechte service Belcompany Zwolle

user-44899 on 25 March 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een HTC Smart. Ik heb de telefoon nu wel geteld 5 maanden en ben al 3x terug geweest met dezelfde klacht.
Ik ben verzekerd. maar service of begrip krijg ik niet. Van een verkoper kreeg ik 2 x te horen, u moet uw telefoon dagelijks even een kwartiertje uitzetten! Nu hebben ze net deze week weer mijn telefoon naar de verzekering opgestuurd, krijg ik een brief hebben ze het verkeerde IMEInummer opgegeven. betekent vertraging!!

Desired solution:

Na 3 keer dezelfde klacht te hebben gehad verwacht ik meer service en mogelijkheid een ander toestel te kunnen kiezen. In de 5 maanden ben ik mijn telefoon nu 6 weken kwijt geweest voor reparatie en daar komen waarschijnlijk nog 4 weken voor deze keer bij op! Ik ben blij als ik begrip krijg en enige service van de Belcompany Zwolle.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Comment by poster of the complaint

13 years ago - Ik kan nu de klantenservice bellen. Maar lees dat ik dan de dagwaarde uitgekeerd krijg! Dit vind ik van de gekke. Ik kan er niks aan doen dat mijn tel kapot is! Ik heb hem toen aangeschaft voor bepaald bedrag. Ik heb HTC smart en wil zeker niet nogmaals dezelfde telefoon als oplossing! En trouwens HTC Smart is niet eens meer te bekijken op de site van Belcompany. Ik kan dus nu naar k.service bellen en telefoon opsturen naar kantoor. Maar ik heb mijn telefoon niet, die heeft belcompany zwolle. nu inmiddels 3 weken telefoon kwijt, geen idee waar hij nu is en wel maandelijke kosten doorbetalen. Ik ga niet akkoord met de oplossing en onderneem verdere stappen naar radar. Ik verwacht een telefoon die werkt, dat een internet-telefoon is. Nogmaals ben je de dupe van iets waar jezelf niks aan kunt doen, de dagwaarde. Inderdaad in de 8 weken dat ik hem in totaal al kwijt ben door 3 reparaties is de dagwaarde minder geworden! Constant zegt belcompany er is iets vervangen, waarom dan telkens weer dezelfde klacht. Ik wil abbonement wel behouden maar een betere telefoon!

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from Belcompany

13 years ago - Uw toestel is drie maal opgestuurd via uw verzekering. Zij hebben ons toegezegd contact met u op te nemen om een afspraak met u te maken dat zij, conform de voorwaarden, het toestel zullen gaan vervangen. BelCompany WebCare

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Goedendag,

Naar aanleiding van uw bericht willen wij u verzoeken om contact met onze klantenservice op te nemen via nummer 0318-569 852.
Uw melding staat bij ons geregistreerd onder nummer BC1103-984, geeft u dit nummer alstublieft door bij het telefoongesprek.

Met vriendelijke groet,

BelCompany WebCare

All complaints of