Complaint: Steeds terugkomend defect toestel

user-124129 on 30 August 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Goedemiddag. Juli 2011 hebben wij voor ons kleine bedrijfje twee zakelijke abonnementen aangeschaft. Wij zijn een Jazzformatie en de markt heeft het zeer moeilijk, maar onze telefoons zijn een van onze belangrijkste tools om business te krijgen, dus die moeten goed zijn. We kozen voor Samsung Galaxy S2. Een van de toestellen bleek niet in orde te zijn en is teruggenomen door de Belcompany en omgeruild naar een toestel waar wij om vroegen. Een toestel met een toetsenbordje, handiger bij het maken van emails. Na een week of drie begon de HTC Desire Z kuren te vertonen. Het toetsenbordje lichtte niet op, was in de avond dus niet bruikbaar, de batterij werd niet warm, maar knallend heet en het scherm viet te pas en te onpas uit. Verder was ook de snelheid van het laden zeer traag. Er werd geprobeerd om bij de Belcompany hier response op te krijgen. Tevergeefs. Wij moestten contact opnemen met Pro-assist, de verzekeraar Belgarant. Wat een akelig streven. Pro-assist was zeer moeilijk bereikbaar en de rekening van het mobiel bellen liep onnodig op. Daarnaast viel de telefoon steeds uit. U begrijpt, al met al, niet prettig. Uiteindelijk werd de telefoon doorgeschakeld naar een prive-nummmer omdat er niet mee te werken was. Dat gaf weer hoge prive-rekeningen. Na vaak en veel proberen werd uiteindelijk Pro-assist bereikt. Ik bespaar u een boel ellende, we zijn nu bij keer nummer 5 dat de telefoon is opgehaald. Na 4 x reparatie, 2 nieuwe imei-nummers, 2x alle software vervangen en na zeggen van de verzekeraar, zouden wij de telefoon vandaag weer gerepareerd terug moeten krijgen. Met het risico dat we de telefoon voor de 6e keer moeten laten ophalen. Dat ophalen betekent: thuis wachten. Opnieuw een vervangende telefoon van inferieure kwaliteit instellen, contacten kwijt raken, email niet kunnen binnen halen. Er is verschillende malen een aanvraag gedaan voor een andere telefoon. Er worden toezeggingen gedaan en niet waar gemaakt. Wij accepteren niet meer deze manier van handelen. Bij een 2e keer, geen probleem, maar na zoveel keer weer repareren zonder garantie. Nee. Belcompany Amstelveen vertelde mij dat dit toestel niet eens meer gemaakt wordt. Het enige dat wij willen is een toestel wat het altijd doet. waar ik mijn klanten YouTube filmpjes op kan laten zien, zonder dat het scherm wit wordt. Waar ik mee kan bellen zonder dat ik mijn oor brand. Een telefoon die doet wat hij zou moeten kunnen en niet uren doet over een email laden. Ik heb Belcompany zelf al gebeld, de heer Rombout, ik heb Pro-assist gebeld. Er gebeurt niks.

Desired solution:

Ik wil heel graag een oplossing en een oplossing voor ons, betekent een andere telefoon, van vergelijkbare waarde op het moment van aankoop. Deze telefoon is nu misschien drie maanden gebruikt van het volle jaar dat we hem hebben gekocht, met elke keer klachten.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte mevrouw Kruiver,

De verzekering heeft uw toestel getest nadat deze retour is gekomen van het repaircenter. De klachten zijn allemaal verholpen en uw toestel functioneert momenteel zonder problemen. Mocht u toch nog problemen ondervinden, dan willen wij dit graag verder voor u oppakken met de verzekering. U kunt ons dan benaderen via webcare@belcompany.com onder vermelding van referentie BC1208-1070.

Met vriendelijke groet,

BelCompany Webcare

All complaints of