Complaint: TE lange reparatie tijd.

user-43207 on 09 March 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Mijn blackberry bold 9700 is al meer dan 5 weken geleden ter reparatie opgestuurd.
Na een klein half jaar deze telefoon te hebben, bleef hij vaker uitvallen en kreeg ik wit beeld, ik kon dan niks anders doen dan de batterij eruit halen.
Na een paar keer ben ik toch maar terug gegaan naar de belcompany en zeide ze dat ik een update moest doen via de bb site.
Thuisgekomen heb ik dit natuurlijk meteen gedaan, maar nog geen half uur later bleek hetzelfde zich weer voor te doen.

De dag erna ben ik terug gegaan naar de Belcompany, en werd mij gezegd dat ze hem gingen opsturen, en dit een kleine 2 a 3 weken zou duren, dit vond ik natuurlijk prima want zo had ik ook niks aan mijn telefoon.

na 3 weken ging ik terug naar de belcompany omdat ik nog niks gehoord had, de jongeman heeft gebeld met de reparatie afdeling oid, en daar bleek dat mijn telefoon naar Engeland gestuurd was omdat hij hier niet te maken zou zijn, de jongeman heeft toen mijn gegevens uitgeprint en gezegd, dat ik het tot 1 maart moest afwachten, hoorde ik dan nog niks moest ik langskomen en gingen ze kijken voor een vergoeding. Op 1 maart ging ik maar weer eens langs om te kijken hoe het er voor stond, en natuurlijk geen telefoon te bekennen. de jongeman heeft nogmaals gebeld met de reparatie afdeling, maar de status was nog steeds hetzelfde, en mijn telefoon ligt dus nog steeds in Engeland. Ook vertelde ze mij dat meerdere klanten dit probleem hadden en het gemiddeld 10!!!!!!! weken kon duren!

Toen hebben ze van de zaak zelf uit een klacht gestuurd naar het hoofdkantoor van de Belcompany, hier zouden ze dezelfde dag of de dag erna nog wat van horen, en dan zouden ze mij wat laten weten.

Helaas heb ik nog steeds niks gehoord en heb ik nog steeds mijn telefoon niet terug!!!!!

Gewenste oplossing

Een nieuwe werkende telefoon, en een vergoeding voor het ongemak & onkosten van bv een internetbundel die ik al meer dan 5 weken niet gebruik maar wel betaal.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Goedendag,

Naar aanleiding van uw bericht willen wij u verzoeken om contact met onze klantenservice op te nemen via nummer 0318-569 852.
Uw melding staat bij ons geregistreerd onder nummer BC1103-004, geeft u dit nummer alstublieft door bij het telefoongesprek.

Met vriendelijke groet,

BelCompany WebCare

All complaints of