My complaint:
Geachte heer/mevrouw,
Afgelopen jaar oktober liep mijn abonnement af bij Vodafone een contract
voor 900 belminuten voor ± 80 euro. Door de communicatie van Telfort
kwamen we terecht bij de Belcompany in Amstelveen (stadshart).
De verkoper vertelde ons dat inderdaad Telfort veel goedkoper was, sterker
nog we gingen de helft betalen voor het zelfde aantal belminuten. Dat was
dus helemaal geweldig denk je dan want we wilde eigenlijk in belminuten terug.
Wat is nu het geval: ik zag op mijn afschriften dat de laatste 2 facturen opeens het dubbele
waren van wat ik eerst betaalde. Je denk eerst nog heb ik zoveel meer gebeld.
Je gaat naar de Belcompany maar zij kunnen je niet helpen omdat ze geen inzicht hebben.
in je bel gedrag (waar ik me dan afvraag waarom wel verkopen)
Dus dan maar inloggen op de site via Telfort waar het ook niet duidelijk werd. Wat blijkt nu
het tarief gold voor de eerste 6 maanden (actie) en daarna niet terwijl dit aan ons verkocht was als
een jaar abonnement tegen een tarief van 40 euro per maand.
Nu gaat u zeggen “lees dan het contract maar na”, dat is ook wel zo maar het ons
onder valse voorlichting door de verkoper verkocht en daar voel ik mij nu wel door belazerd.
Ik zal deze klacht ook door sturen naar Telfort. En verwacht van u een bevredigend antwoord.
Want ik heb het op dit moment wel gehad met de Belcompany en Telfort. En zal
uit hoofde van mijn functie op dit moment ook geen Telfort of Bel company adviseren
Olga Koster
Desired solution:
het tarief laten betalen wat mondeling is beloofd