Complaint: valse voorlichting waardoor verkeerd (onder) verzekerd

user-166117 on 11 March 2013 about Belcompany in category klachtmelden, Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb een gsm abonnement van 50 euro ex verzekering en gevraagd deze af te sluiten met de hoogste dekkingsgraad. Ik zit in de bouw. Desbetreffende medewerker M.N. heeft gezegd dat deze vraag veel bij bouwvakkers voorkomt. Dus garandeerde hij ons, (wij drie man sterk), dat dit de hoogste dekkingsgraad van verzekeren was. Er is nooit gezegd dat er een keuze was tussen twee soorten. Hebben te goeder trouw getekend. GSM verloren / kwijt /? na 7 maanden(op de bouw). Naar Belcompany, blijkt de verzekering de laagste dekking te zijn. Volgens klantenservice van Vodafone kan de desbetreffende medewerker zijn fout recht zetten door zijn fout te erkennen. Hij is helaas 2 maanden geleden ontslagen. Zegt mij genoeg. Belcompany, rayonmanager en filiaalmanager kunnen niets meer doen ook geen toezegging omdat het woord tegen woord is en ik had binnen 2 maanden , wettelijk gezien, na ondertekening moeten reageren. Waarom zou ik moeten reageren als ik de info krijg dit is de hoogste enigste verzekering en meer is er niet? Ik kom er per ongeluk door dit voorval achter. Vodafone wil wel hulp bieden maar is afhankelijk van het feit dat de medewerker van Belcompany schuld bekend en de verzekering met terugwerkende kracht hersteld.Ook een toestel van mindere waarde is niet met Belcompany te bespreken. Ik kreeg zelf het antwoord iedereen kan wel zeggen dat hij met zijn familie erbij stond dat kan ik namelijk ook zij betrokkene andere medewerker. Ik wordt dus voor leugenaar uitgemaakt en ben de dupe van valse voorlichting en het feit dat de persoon in kwestie, die voor mij garant zou kunnen staan ontslagen is. Tros radar wordt gebeld. Triest.

Desired solution:

De verzekering aanpassen een een ander toestel van vergelijkbaar kunnen ontvangen

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to Belcompany about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

11 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte klant,

Allereerst vervelend dat er verwarring is ontstaan in de winkel over hoe u verzekerd bent. We willen u hiervoor graag excuses aanbieden.
We kunnen u melden dat inmiddels uw verzekering door Vodafone is omgezet naar een zogeheten Top-verzekering. Per morgen kunt u uw claim nogmaals indienen.

We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest. Mocht u nog verdere vragen hebben kunt u zich wenden tot webcare@belcompany.com o.v.v. BC1302-887.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

All complaints of