My complaint:
Ik heb een gsm abonnement van 50 euro ex verzekering en gevraagd deze af te sluiten met de hoogste dekkingsgraad. Ik zit in de bouw. Desbetreffende medewerker M.N. heeft gezegd dat deze vraag veel bij bouwvakkers voorkomt. Dus garandeerde hij ons, (wij drie man sterk), dat dit de hoogste dekkingsgraad van verzekeren was. Er is nooit gezegd dat er een keuze was tussen twee soorten. Hebben te goeder trouw getekend. GSM verloren / kwijt /? na 7 maanden(op de bouw). Naar Belcompany, blijkt de verzekering de laagste dekking te zijn. Volgens klantenservice van Vodafone kan de desbetreffende medewerker zijn fout recht zetten door zijn fout te erkennen. Hij is helaas 2 maanden geleden ontslagen. Zegt mij genoeg. Belcompany, rayonmanager en filiaalmanager kunnen niets meer doen ook geen toezegging omdat het woord tegen woord is en ik had binnen 2 maanden , wettelijk gezien, na ondertekening moeten reageren. Waarom zou ik moeten reageren als ik de info krijg dit is de hoogste enigste verzekering en meer is er niet? Ik kom er per ongeluk door dit voorval achter. Vodafone wil wel hulp bieden maar is afhankelijk van het feit dat de medewerker van Belcompany schuld bekend en de verzekering met terugwerkende kracht hersteld.Ook een toestel van mindere waarde is niet met Belcompany te bespreken. Ik kreeg zelf het antwoord iedereen kan wel zeggen dat hij met zijn familie erbij stond dat kan ik namelijk ook zij betrokkene andere medewerker. Ik wordt dus voor leugenaar uitgemaakt en ben de dupe van valse voorlichting en het feit dat de persoon in kwestie, die voor mij garant zou kunnen staan ontslagen is. Tros radar wordt gebeld. Triest.
Desired solution:
De verzekering aanpassen een een ander toestel van vergelijkbaar kunnen ontvangen