My complaint:
Heb 23-12-2010 MTV Abonnement afgesloten bij Belcompany in gaande 12-2-2011 met nummer behoud.
Vandaag 21 april 2011 twee abonnementen per maand dit nu al 3 maanden
nog nooit zo duur gebelt.
Het Vodaphone abonnement met extra minuten en het MTV Abonnement.
Ergens is er iets fout gegaan met nummer porteren.
Echter Belcompany stuurt mij naar MTV, MTV stuurd mij naar Belcompany.
Klantenservice van Belcompany doet helemaal niet wil allen adres MTV geven om klacht te sturen. Nog nooit zou waardeloze dienst mee gemaakt !!!!
MTV Klacht gestuurd heeft achterstand met inscannen post dus de 5 dagen behandel tijd gaat niet in.
Bel Company per computer na aandringen klacht gestuurt via digitale snelweg, internet de 5 dagen behandeltijd werd 15 dagen want het is druk en toen u hoort wel.
Conclusie het oplossend vermogen van Belcompany is 0, het oplossend vermogen van MTV zijnde KPN is ook 0.
De grootste ergenis als je als consument 1 dag te laat bent heb je kosten wordt je afgesloten ben je wanbetaler maar als je een bedrijf als Bel Company of MTV, KPN bent kan en mag alles.
Ik begrijp dat er fouten met werken gemaakt worden of kunnen onstaan echter de onwil met het op te lossen en het op nummer 1 stellen van protocolen is onbegrijpelijk.
Iedereen die weet met welke gerechtelijke procedure dit het best te bestrijden is hoor ik graag.
Met vr groet,
Heer Nobel
Desired solution:
Simpel het nieuwe MTV abonnement stop zetten betalingen terug betalen cq terug draaien , een nieuw MTV abonnement met nummer porteren en een vergoeding voor de extra bel kosten sinds feb 2011.