Complaint: Vochtschade!

user-35158 on 08 January 2011 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

21 augustus 2010 heb ik een Samsung C3300 star mini voor 99,99 euro gekocht bij Belcompany in Zeist. 17 december 2010 viel mijn telefoon tijdens het bellen uit. Daarna heb ik hem aangekregen, maar mijn tuchscreen deed het niet meer. Vervolgens werd ik gebeld en kon niet meer op de toetsen drukken om hem te beantwoorden. Ik ben naar de Belcompany in Zeist geweest. Een medewerker gaf aan dat het een software probleem was en mijn telefoon opgestuurd moest worden.
29 december werd ik gebeld door Belcompany in Zeist dat ik mijn toestel kon ophalen. Hij was echter niet gemaakt, omdat er vochtschade was geconstateerd. De telefoon zit altijd in mijn tas of licht op de kast. Hoe kan een telefoon van 4 maanden, zomaar vochtschade hebben? Mijn telefoon heeft nog geen één krasje en ik ga heel zorgvuldig met mijn telefoon om. De medewerkster die mij belde gaf aan dat ze de telefoon nogmaals kon opsturen. Dit heeft ze dan ook gedaan.
7 januari werd ik wederom gebeld door Tamara dat mijn telefoon niet gemaakt kon worden, omdat er vochtschade in zat. Wederom kon zij mij niet vertellen hoe dit mogelijk was bij een telefoon van 4 maanden oud. Ik heb gevraagd of zij bewijs had dat mijn telefoon vochtschade had. Van de eerste keer had zij de foto niet meer, wat ik heel vreemd vind want ze zijn verplicht om dit aan je klanten te tonen. Maar ze zou van de laatste, dus tweede keer de foto sturen. De foto die gestuurd was, is mijn telefoon niet. De foto was gemaakt op 22 december en heeft een heel ander reparatienummer dan dat op mijn reparatieformulier staat. Jullie verzinnen gewoon maar wat! In de winkel stonden ze met een mond vol tanden en konden mijn niet meer verder helpen. Zij wisten ook niet hoe dit kon.

Volgens jullie is mijn telefoon ‘totallos’ en gaan mijn telefoon niet maken of vervangen omdat er vochtschade in zit. Ik vind dit wel heel makkelijk van jullie om dit naar je klanten te verkopen. Op internet staan veel meer van dit soort dergelijke problemen, jullie zeggen gewoon dat er vochtschade of klemschade is! Mijn schade is gewoon veel groter en duurder dan mijn telefoon is en maken hem gewoon niet, omdat dit jullie geld kost. Om het plaatje compleet te maken sturen jullie zomaar een foto op met vochtschade van een andere telefoon.
Ik wil graag dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt, ik ben mijn telefoon al 4 weken kwijt, maar ze lossen het probleem niet op maar jullie verzinnen maar wat om hem niet te hoeven maken.

Gewenste oplossing

Het maken van mijn telefoon of deze vervangen voor een nieuwe.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Reeds opgelost naar aanleiding van een telefoontje van de klant naar onze klantenservice, op vrijdag 07-01. Afspraak op maandag 10-01 met de klant bevestigd.

MVG
BelCompany Webcare

All complaints of