Complaint: vochtschade samsung star

user-2367 on 06 November 2009 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

ik heb een samstung star gekocht bij de belcompany in oss. heb er 3 weken plezier van gehad en toen deed hij het niet meer. ben er mee terug gegaan en ze zouden hem opsturen. na 3 weken kreeg ik hem terug er was vochtschade en kon niet meer gemaakt worden,ze konden hem nog een keer opsturen naar een ander bedrijf . 3 weken later later kon ik hem weer ophalen, dit bedrijf verklaarde de telefoon total loss. ik kan fluiten naar mijn centen omdat het een prepaid telefoon is. dus weg 120 euro ! ik weet zeker dat er geen druppel water bij is gekomen.

Message from Belcompany

14 years ago - Beste klant, Wij willen u graag helpen met het oplossen van uw klacht. Zou u contact willen opnemen met onze klantenservice op nummer: 0318-569852. Referentie: BC0911-279. Met vriendelijke groet, BelCompany

Message from

14 years ago - Ik heb precies hetzelfde probleem. moet ik nu ook naar de klantenservice bellen?

Message from

13 years ago - heey ja dit probleem had ik ook alleen dan nog iets rotter.. je kunt mijn klacht ook wel lezen.. ik had 1,5maand mijn telefoon en speelde dat dobbel spelletje ik deed dubbelklik zoals het hoort en kreeg een barst en allemaal vlekken in mijn scherm... dus ik bracht het naar the phone house en die belde me 3,5week later dat ik kon kiezen om of 130/135 te betalen om te laten repareren of rycle of 40betalen om uberhaupt mijn kapotte telefoon terug te krijgen want samsung gooide het op druk schade.. Maar ik heb contact op genomen met DAS recht want dit kan gewoon niet dus als u wilt kan ik u er ook bij betrekken hoe meer dezelfde klachten hoe beter.

All complaints of