My complaint:
Al jaren zijn we vaste klant bij de Belcompany. Nooit problemen gehad. Mijn zoon van 12 heeft een Samsung Wave 525 gekocht op 09-11-2010 Fahrenheidstraat472 in Den Haag. Nu doet dit toestel raar enwe gaan naar de winkel met de kassabon en de doos.Het nummer in de telefoon correspondeert niet vollegdig met het nummer dat op de bon is vermeld . De laatste 5 cijfers kloppen niet. We worden niet geholpen omdat er wordt beweerd dat wij dit toestel daar niet hebben gekocht. Op de bon staat de datum, het filiaal, het merk van het toestel. Na veel verontwaardiging en irrtatie worden wij niet geholpen. we worden voor leugenaars uit gemaakt en gaan voor de tweede keer gefrustreerd en heel boos weg.Na 10 jaar klant te zijn geweest en diverse abonnementen van mijn twee dochters nog hebben lopen vinden wij dit onacceptabel.
Desired solution:
dat wij worden geloofd dat het een fout is van diegene die de bon heeft opgemaakt en dat de telfoon ter reparatie wordt opgestuurd. Mijn zoon heeft hier een heel jaar voor gespaard en heeft het recht te weten wat er met dit toestel aan de hand is. Zodat dit toestel gerepareerd kan worden.