Complaint: Zeer slechte behandeling defect toestel van nog geen 24uur oud belcompany

user-126333 on 09 September 2012 about Belcompany in category Telecomwinkels

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik heb 3 sept 2012 een bestelling gekregen van de belcompany een galaxy s3
Het toestel heb ik in gebruik genomen en bleek een defect te hebben in de wifi
Ben naar de winkel geweest in Utrecht waar de personeels lid mij vriendelijk zei dat ik moest wachten op de update 4.1 jellybean.
Ik was hier eigenlijk niet mee eens dus ging naar een Samsung service point
Na wat kijken adviseerde de man om het te ruilen.
Ik ben toen in Zeist naar de belcompany geweest maar die weigerde te ruilen omdat er een klein plekje zat op het scherm wat niet zou kunnen want ik had er gelijk een protector op het scherm gedaan en een hoesje omdat ik zeer zuinig ben op mijn spullen.
De toestel was nog geen 24 uur oud.
De jongen controleerde het toestel en trok ook ongecontroleerd het achterklepje los
Ik ben toen gaan bellen met de klantenservice met zeer veel moeite werd ik veel doorverbonden en kon nergens mijn klacht kwijt .
Uiteindelijk is mijn enigste optie aldus esmeralda om de order te annuleren.
En maar een nieuw abbonement te nemen.
Ik ben hier zeer boos over,waarom kan het toestel niet geruild worden denk ik dan
Bovendien was ie nog geen 24 uur uit.
Kom ik thuis blijkt dat er een scheurtje in mijn achterklepje zit doordat de man te hard het klepje losgetrokken heeft.
Ik weer terug naar de winkel doet de personeel heel arrogant en besteld een nieuw klepje en zegt daarbij dat ie blij is dat hij mij die telefoon niet verkocht heb en dat de rest mijn probleem is.
Vervolgens zegt ie ook nog is dat een telefoon net drugs is voor ons en dat hij niet mijn drugsdealers is en dat een telefoon een gebruiksvoorwerp is en kapot kan gaan.
Dit uit de mond van een manager van Zeist
Ik ben hier zeer boos over en vind het asociaal om zo behandeld te worden
Ik ben echt van plan om rechtsbijstand in te schakelen
Gelukkig heb ik ook een getuige hiervan
Ik zal dan ook nooit meer wat kopen bij de belcompany want zowel de winkel en de klantenservice nemen de klacht niet serieus.
Hoezo streven naar een 100% klant tevredenheid!

Desired solution:

Wil gewoon dat mijn toestel geruild word voor een nieuw exemplaar
En graag een excuus voor deze behandeling

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Belcompany

Message from from Klacht.nl

12 years ago - User added a review about the solution that Belcompany posted

Belcompany

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Geachte heer,

wij hebben inmiddels contact per e-mail gehad en besproken wat de mogelijkheden zijn.

Met vriendelijke groet,
BelCompany Webcare

All complaints of