My complaint:
Ik heb nu ruim een jaar een Nokia N82 in mijn bezit aangeschaft bij de verkopende partij Belcompany. De keuze voor zo een grote organisatie als belcompany was voor mij de service en dienstverlening. Nu ruim na een jaar is dit dus het tegenover gestelde. Belcompany doet weinig voor hun klanten en verschuilen zich alleen maar achter de derde partij . Mijn telefoon heb ik vandaag voor de 5 de keer , jawel je leest het goed voor de 5de keer opgestuurd ter reparatie. Het begon de eerste keer als een gewone software update, echter is de nokia erna niet meer in de goede staat geweest. Toen de nokia terug was bij het filiaal van belcompany in wijchen gaf men aan “ik heb de hele week het toestel getest” en doet het weer naar behoren. Bij terplaatse inschakelen heeft de telefoon de klacht gewoon nog en start niet verder door. Getest ??? jaja met de ogen dicht zeker. Het vervelende is dat men zich achter de derde partij verschuild namelijk de reparatiedienst. Men geeft aan dat hun het ook niet snappen dat ze iets niet goed repararen. Vreemde reactie toch ? Belcompany kiest hun reparatiedienst zorgvuldig uit toch ? en zouden ze niet achter hun keuze moeten staan ? Nee, de klant krijgt gelijk dat men niet goed repararen, maar ondertussen bied men geen oplossing. De schade die ik extra tot nu toe gelopen heb = 5 maanden geen internet kunnen gebruiken terwijl de abbonement a 9,95 in de maand wel doorlopen. Een nieuwe sim kaart heb ik moeten aanschaffen gezien het toestel deze beschadigd had a 17 euro . Een sd kaartje die doorgebroken is na boosheid van de 4xde dat telefoon defect was. En dan praat ik nog geneens over de indirecte kosten, omdat je steeds maar weer naar het filiaal moet.
Ik heb ondertussen ook een contact formulier bij nokia ingevuld met deze klacht en hoop dat hun ook iets kunnen doen om hun merk hoog te houden, want ja horen we niet steeds vaker klachten over nokia ??
Ik ga proberen om deze schade te verhalen en in ieder geval een nieuw toestel te krijgen, hebben jullie nog tips indeze ?
Ik in ieder geval wel 1 tip voor jullie. Kijk verder dan de prijzen van belcompany, want hun service en reparatie dienst zijn door en door slecht.