My complaint:
mooie start om je klacht al te mogen beginnen staat er tss ()gebruik beschaafde taal en geen scheld woorden. net daarover gaat mijn klacht. maar dit geld volgens mij niet voor de medewerkers in makro Deurne. op 13 sept 2011 kocht ik de smoothie maker. op 30 okt. 2011 vloog dit tst in brand. op 31 okt 2011 heb ik het tst binnen gebracht te Deurne met als gezegde herstelling met max; 4 weken. op 14 nov;2011 belde ik naar het filiaal om te horen hoe ver en dat er in hun eigen voorwaarden polis staat alle tst opnder de 50 euro worden binnen de garantie termijn onmiddelijk terug betaald. wat in mijn situatie niet werd gedaan. Ik kreeg het antwoord op een zeer platvloerse akcent van antwerps .nee toch niet je moet wachten en als het niet hersteld kan worden moet je je geld komen halen. waarop ik het antwoord gaf oesje nog eens van 90 km om en weer ,dan kost mij dat tst al wel veel meer dan de aankoop! helaas rijd mijn wagen niet op water. diende de persoon die zich voorstelde met de naam Isabel. wederom in het plat antwerps.. ja en als ik dat niet geloof dan maakt je me iets anders wijs zeker? Nogthans gaf ik helemaal geen lachende ofwat dan ook opmerking. ik vond dit een serieuze situatie maar blijkbaar aan de andere zijden niet.Ik vroeg hierop de verantwoordelijke van de dienst herstellingen .ik ging doorgeschakkeld worden…. na 15 min niets te horen zelfs geen muziek,geen teken van leven .zag ik op mijn telefoonklavier dat de lijn gewoon werd naast gelegd en niet doorverbonden. dan maar zelf inhaken en terug gebeld. iemand anders aan de lijn ,zonder zichzelver voor te stellen ,stelde ik me weer voor incl; bon nr etc… deze dame naamloos was wel vriendelijk en sprak nederlands ,als u me begrijpt. daar kreeg ik van te horen .tstellen dat met hyghiene te maken heefd worden niet terug betaald. waarom staat er dan in jullie voorwaarden dit niet vermeld? HERSTEL DIENSTEN ZOUDEN HET TST AAN HUIS MOETEN KOMEN AFHALEN EN TERUG BEZORGEN.! trouwens zo werken er reeds sinds jaren al 100 tal firma’s. bij de volgende aankoop eventueel bij MAKRO ga ik toch eens nadenken om bij een andere concurrent de aankoop te doen!
Desired solution:
Zoals ik hierboven reeds melde . aan huis brengen van het tst of het terug storten op rekening van de klant !
En de medewerkers een cuscus aan bieden nederlands ( beschaafd) zoals jullie dit zelf schrijven. en een beleefdheid.