Complaint: bellen internet en tv

user-183393 on 11 June 2013 about KPN Internet in category Alles-in-1

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

We kregen een nieuw modem en dit werkte perfect tot 6/6 24u We hadden een brief ontvangen dat we zouden worden omgezet op 7/6 en dit zou een paar minuten tot een half uur duren.
We zouden dan niet bereikbaar zijn.
Tot onze verbazing duurde het drie dagen
We hebben regelmatig contact gezocht en we kregen steeds een ander verhaal.
Slechte communicatie , en eindelijk kregen we de toezegging dat er een monteur langs zou komen op zaterdagmiddag tussen 14-16u.Al wat er kwam geen monteur en geen telefoontje dat hij niet kwam, zeer vervelend.
Vind dit erg vervelend want we moesten weg en zate te wachten en we moesten WEER zelf informeren over hoe het nu echt zat en weer een ander verhaal .Waardeloos.

Desired solution:

Een compensatie van die dagen bellen , TV en internet en een verzoek tot betere communicatie , want ik zou ook vandaag gebeld worden wat NIET IS GEBEURT
Een hele slechte zaak vind ik dit, communicatie een 0

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about KPN Internet

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have sent an email to KPN Internet about your complaint

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind KPN Internet to pickup complaint

All complaints of