Complaint: Beltegoed weg na overzetten prepaid naar abonnement

takawf on 01 June 2011 about Simyo in category Mobiele Telefonie

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij het overzetten van mijn Simyo-prepaid naar een Simyo-Sim-only abonnement had ik nog ongeveer €7,00 prepaid beltegoed. Na het overzetten blijkt dat Simyo dit beltegoed laat vervallen en er geen teruggave mogelijk is. Ik ben het hier niet mee eens. Dit beltegoed was van mij, en dient op één of andere manier verrekend te worden, temeer aangezien ik bij dezelfde aanbieder (Simyo) alleen maar van product ben geswitched. Als mijn beltegoed negatief was geweest (dit is mogelijk bij Simyo prepaid) dan hadden ze me ook weten te vinden om dit te verrekenen.

Desired solution:

Het prepaid beltegoed dat ik nog had op het moment van overzetten van mijn product (van prepaid naar sim-only abonnement) wil ik terug.

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Simyo

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Simyo

Simyo

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Aangegeven dat het beltegoed tijdens een overstap van prepaid naar sim only altijd verrekend mag worden.
Tevens het beltegoed verrekend met de eerstvolgende factuur.

All complaints of