My complaint:
Word al weken aan het lijntje gehouden door de klantenservice. Ik belde ze met de vraag of ik ook internet en bellen kon afnemen. 1e antwoord was nee en uiteindelijk na heel lang bellen en persoon nummer 5 kreeg ik te horen dat het wel kon. Ok gelukkig en toen pas begon de ellende echt. Steeds zeggen ze met 14 dagen heeft u het in huis en werkt het. Ik bel dus steeds naar he dure nummer en idd na 10 minuten heb je iemand aan de lijn. Smoezen als contract is niet aangemaakt, we versturen de spullen, dan is er weer geen contract en inmiddels ben ik ongeveer 2 maanden bezig met voor elkaar krijgen. Vanavond weer contact gehad en weer een contract doorlopen, u krijgt meteen een email met bevestiging een uur verder en nog geen mail. Laat me terugbellen en gelukkig was die dame begripvol stuurt een reactie naar teamleider en zegt u moet wel geduld hebben want u bent niet de enige met deze klachten. Kortom ben het zat inmiddels meer aan belkosten gemaakt dan dat ik betaal voor de tv en krijg dus sterk de indruk dat de grootste inkomsten van de bekende 0900 nummers komen
Desired solution:
Ik ben pas tevreden als ik een werkende telefoon heb en internet. En ja een compensatie voor de geleden kosten.

