Complaint: bereikbaarheid en afhandeling reparatie

user-151015 on 02 January 2013 about Canaldigitaal in category Digitale TV

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Ik ben zelf reeds lange jaren ( 15 jr ) klant bij Canal Digitaal. Het is niet te hopen dat u Canal Digital telefonisch moet benaderen.NB een nummer wat al 0,15 eurocent per minuut kost en dan niet te spreken over het doorworstelen van het menu. Hoe genereert Canal Digital extra omzet uit de betaal belminuten van de klant! en dan vervolgens in een wachtrij te komen staan. Ook niet te spreken over de reparatieafhandeling van hun hardware produkten. Na gebeld en gemeld te hebben dat de CI-module defect was ( gekocht bij Canal Digital), zou er een formulier toestuurd worden om dit dan tesamen met defecte onderdeel retour te sturen naar opgegeven adres.Ik zit sinds 10 december dus nog steeds te wachten op de nieuwe CI-module. Gelukkig was ik in het bezit van een 2e CI-Module. Stelt U zich eens voor om t/m het oudejaarsdag geen TV te kunnen kijken. Het is toch bezopen om meer dan 5 dagen te moeten wachten op het nieuwe onderdeel.

Desired solution:

Compensatie in het betaalde maandabonnement.

Snellere afhandeling voor de toekomst

Message from from Klacht.nl

13 years ago - We have sent an email to Canaldigitaal about your complaint

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is picked up by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

13 years ago - Complaint is solved by Canaldigitaal

Message from from Klacht.nl

13 years ago - User added a review about the solution that Canaldigitaal posted

Canaldigitaal

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Wij hebben vernomen dat u inmiddels een nieuwe CI-Module ontvangen heeft. Deze klacht word dan ook op afgehandeld gezet.

Met vriendelijke groet,
Webcare CanalDigitaal

All complaints of