Complaint: Beschadiging elektrische poort

user-87418 on 24 February 2012 about Selektvracht in category Koeriersbedrijven en post

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Bij het bezorgen van een pakje boeken op dinsdag 31 januari jl, via Selektvracht naar ons verzonden door Reed Business uit Doetinchem, hebben de 2 bezorgsters onze elektrische poort ernstig beschadigd.
Inmiddels is deze gerepareerd en hebben wij de nota ontvangen.

Wij verzoeken Selektvracht de aangerichte schade, ten bedrage van Euro 757,44 aan ons te vergoeden.

Desired solution:

Indien onze schade z.s.m. wordt vergoed.

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is picked up by Selektvracht

Message from from Klacht.nl

12 years ago - Complaint is solved by Selektvracht

Comment by poster of the complaint

12 years ago - Onze klacht is, in tegenstelling met wat U op Uw site stelt, absoluut niet opgelost!! Niets is minder waar! Wij voelen ons niet serieus genomen!! Immers, de veroorzakers van de schade aan onze electrische poort ten bedrage van Euro 757,44 , de "daders", zijn gehoord door de depothouder van Selektvracht BV in Weert; bij dit onderzoek hebben deze veroorzakers/"daders"dit (uiteraard) ontkend. Deze ontkenning blijkt gebaseerd ,naar wij begrijpen, op een tweetal argumenten: a)."De bezorger geeft aan na het openen van de poort het langdoeg afgereden te zijn". b)."Tevens heeft de bezorger geen schade aan zijn/haar voertuig". Ad a).:Aannemende dat met "langdoeg" onze tuin wordt bedoeld, hebben wij dit indertijd uiteraard ook geconstateerd; Ad b).:Dit argument is voor onze schade niet relevant. Desondanks wordt door Selektvracht BV, zonder inhoudelijk op onze klacht in te gaan, een onderzoek opgestart waaruit is gebleken dat "de bezorger van Selektvracht deze schade niet heeft veroorzaakt". Weliswaar met : "Onze excuses voor het ongemak." In het vertrouwen dat thans wel serieus op onze klacht zal worden ingegaan, verblijven wij inmiddels met vriendelijke groeten, W.J.A.C. Rademakers

Selektvracht

Responded on 25 March 2015 at 07:50

Offered solution:

Na onderzoek en navraag door de depothouder bij de bezorger is gebleken dat de bezorger van Selektvracht de schade niet heeft veroorzaakt. Tevens heeft de auto van de bezorger geen schade.

Selektvracht BV Webcare team

All complaints of