My complaint:
Eind Maart heb ik een al mijn meubelen bij Woonsquare besteld, het zou in 2 leveringen plaatsvinden, binnen 12 weken.
De eerste levering, Bank, Eettafel, Dressoir was uitstekend en op tijd.
En toen bleef het stil….na herhaaldelijk bellen, hadden ze wel mijn 4 stoelen, maar de salontafel dreef nog ergens op zee, en die zou zeker 5 Juli binnenzijn. (De stoelen wilden ze niet apart leveren!) Mooi dacht ik, net binnen voor mijn verjaardag. Toen ik 5 Juli belde was natuurlijk de Salontafel er niet. Ik heb direct de eis gesteld mijn stoelen te leveren, daarmee gingen ze na lang twijfelen akkoord, ik was ziedend.
Op 10 Juli werden er 4 dichte dozen geleverd en ze waren binnen no time weer weg, want ik moest ze zelf monteren. Na opening van de dozen, bleken ze helemaal onder de schimmel te zitten, dit kon ik er makkelijk af poetsen. Maar het bleef ruiken, dus heb ik ze buiten gezet om te drogen, schoongemaakt etc. etc. Die vieze muffe lucht blijft gewoon in mijn prachtig mooie woonkamer hangen, wat een flutbedrijf is dat, enne heden 20 juli….nog niets van mijn salontafel gehoord, ik hoop dat hij dit jaar nog binnen mag komen….
Desired solution:
Nieuwe Stoelen en een salontafel en een aardigheidje voor alle stress die dit bedrijf mij veroorzaakt heeft...
KLACHT IS INMIDDELS OPGELOST, MOCHT 4 NIEUWE VEEL DUURDERE STOELEN UITZOEKEN, MET EEN KLEINE BIJBETALING!