Complaint: Beschuldigen van stelen/klantonvriendelijk

user-175547 on 25 April 2013 about Etos in category Drogisterijen

New complaint
In treatment
Complaint resolved
Complaint closed

My complaint:

Zaterdag 20 april ging ik met mijn vriendin naar de Etos om een verjaardagscadeau te kopen voor een andere vriendin. We zaten gewoon even te snuffelen bij verschillende kleuren, want we wisten niet precies welke ze zou willen. We keken bij het Essie schap, naar verschillende kleuren nagellak.
In principe wilden we twee kleurtjes nagellak kopen, dus we pakten er twee. Later bedachten we ons en hadden we de andere kleur gewoon teruggezet.
Aangekomen bij de kassa, wilde ik afrekenen. De caissière vroeg of dit alles was. Ik zei ja, ik wist niet wat ze bedoelde en ze vroeg of ze in m’n tas mocht kijken. Achteraf had ik gewild dat ik het had geweigerd, ze heeft geen recht om in mijn tas te kijken zonder direct bewijs dat ik diefstal zou plegen. Nou, ze kon niks vinden, en begon me alsnog te beschuldigen van diefstal.

Ik ben hier erg boos over, en wens daar niet meer terug te komen. Wat jammer is, aangezien er weinig aanbod qua drogisterijen is hier in Maassluis (het betreft de Etos in Maassluis, regio Rotterdam).
Ik hoop dat de klanten in het vervolg beter worden behandeld. Voor de rest worden jongere mensen sowieso nooit gevraagd of ze hulp nodig hebben.
Dat kan ik nog door de vingers zien, maar mij onterecht beschuldigen van diefstal niet.

Desired solution:

Op z'n minst een welgemeende sorry. Ik heb nu geen goede ervaringen meer met dit filiaal.

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted a tweet about your new complaint about Etos

Message from from Klacht.nl

11 years ago - We have posted reminder on Twitter to remind Etos to pickup complaint

All complaints of