My complaint:
Onlangs kreeg ik een aanmaning van tijhuis aangezien er nog een bedrag open zou staan voor zorgkosten (mij sowieso al volkomen onbekend aangezien alles betaald is en ik anders nooit had kunnen overstappen in januari) Tijhuis gaf aan dat ik een regeling kon treffen, in eerste instantie gingen ze niet akkoord omdat het bedrag te laag was. Toen werd er aangegeven 300 euro is mogelijk. Hiervoor zou ik volgens hun een mail hebben ontvangen op 21 juni jl. Deze mail heb ik nooit ontvangen en zij blijven volhouden van wel. Zelfs na het mail contact te hebben na gekeken en alles staat er op die dag geen mail in naar mij met een bijlage. aangezien ik volgens tijhuis niet had gereageerd hebben ze loonbeslag gelegd (ik heb zelf meerdere malen moeten mailen om reactie te krijgen, dit maakt hun denk ik niet uit)Ik vind dit absoluut een kwalijke zaak want ze schuiven een ander de schuld in de schoenen. Aan de telefoon werd ik door hun behandeld als een soort van leugenaar
Desired solution:
ik wil alsnog dat ze mij een formulier sturen naar het juiste adres en dat ik vervolgens zelf maandelijks naar hun overmaken middels de betalingsregeling.