My complaint:
Ik ben een twee weken geleden bij car audio expert in spijkenisse langs geweest voor het bekijken van een systeem voor een transporter T5. Ik werd door de eigenaar van dit bedrijf vriendelijk in zijn woonkamer ontvangen. Nadat ik het toestel gezien heb heb ik tegen deze heer verteld dat een tweede adres voor de aanschaf op mijn agenda stond, en dat ik nadat ik ook bij het tweede adres langs ben geweest mijn beslissing zou laten vallen waar te kopen. Toen ik mijnheer vertelde dat dit bij Dynavin was, werd mijnheer een beetje hitzig. Hij begon gelijk slechte dingen over dynavin te zeggen en probeerde mij te overhalen dat ik niet bij dynavin langs moest gaan omdat het volgens hem een o zo slecht bedrijf was. Ik ben na mijn bezoek bij Car Audio expert bij Dynavin langs geweest in Spijkenisse en heb het Dynavin D99 systeem voor mijn auto aangeschaft
https://www.dynavinonline.nl/merkgebonden-navigatie/volkswagen/2-din-navigatie-vw-transporter-t5-dvd-parrot-carkit-d99
Ik heb ook daar mijn verhaal gedaan dat ik eerst bij car audio expert ben langs gegaan en wat mij meteen opviel dat daar geen woord vuil werd gemaakt over car audio expert. Ik vind het jammer dat car audio expert geen eerlijke concurrentie kan voeren en ipv het zwart maken van andere leveranciers zijn eigen product niet goed kan aanprijzen om ze een klant te overtuigen om bij hem te kopen en niet bij een ander.
De reden dat ik dit schrijf is omdat ik vandaag opnieuw bij dynavin ben langs geweest voor de aanschaf van een achteruit rij camera. Onder het genot van een kopje koffie wist mijnheer daar mij te vertellen wat er allemaal gebeurd was mbt tot valse klachten door car audio expert op het internet over Dynavin. Ben eerlijk gezegd geschokt en vindt niet dat een bedrijf zonder pardon dit soort activiteiten kan voeren. Ik ben zelf ook ondernemer en heb ook concurrenten maar zou nooit gehandeld hebben zoals car audio expert dit gedaan heeft. Het is schandalig.
Desired solution:
Voer eerlijke concurrentie en overtuig uw klanten om bij u te kopen zonder het zwart maken van andere bedrijven.
De reden dat ik uiteindelijk niet bij u gekocht heb was het feit dat u mij niet kon overtuigen om uw product te kopen en dynavin dat wel kon, zonder u zwart te maken.